10 Ekim 2014 Cuma

Merhaba!


Hepinize merhaba,

Makyaj ve bakımın genel hatlarını öncelikle blogları okuyarak, youtube videoları izleyerek öğrenmiş sonrasında kurslarla kendini geliştirmiş bir insan olarak makyaj ürünlerinin ve uygulama tekniklerinin öneminin farkındayım.

Bu blog kapsamında da makyaj ve bakım ürünlerini inceleyecek, bazen ufak tekniklerle nasıl uygulansa daha güzel durabileceğini tartışacağım. Youtube videoları çekmeyeceğim (çünkü iş hayatım buna uygun değil) ama yararlı bulduğum videoların linklerini burada vereceğim (mesleki ya da benzer sıkıntıları olmayan kişi ve kişilerin (ki kendileri arkadaşlarım olacak) desteğiyle videolar çekmeyi düşünüyorum). 

Yabancı dilde verdiğim video linklerinde altına türkçe özetini ve gerekli olduğunu düşündüğüm kısımları yazmayı düşünüyorum. 

Ayrıca bu blog sponsor ürünler ya da reklamlarla yürümeyecek, tamamen kendi emeğimi ve deneyimlerimi paylaşıyorum. Bu blog kapsamında ürün çekilişleri düzenlenmeyecek, hediyeler de olmayacak. Burada ürünlerin, makale gibi yazılmış yazılarla incelemeleri yapılacak. Eğer aradığınız  kısa ve öz yazılmış daha çok sponsor desteğiyle ilerleyen ve çok fazla samimiyet içeren bir blog ise bu blog sanırım sizin takip etmekten hoşlanacağınız bir blog olmayacak.

Eğer değerlendirmemi istediğiniz ürün, paylaşmak istediğiniz teknik ve benzeri önerileriniz varsa herseydenbiraziste@gmail.com adresine mail atarak ya da yazıların altına yorum bırakarak iletebilirsiniz. 

4 yorum:

  1. Merhaba bloğun hayırlı olsun canım blog keşif etkinliğinde gördüm hemen geldim. Takipteyim bana da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim:) size de uğrayıp inceliyorum hemen:)

      Sil
  2. merhaba ne güzel tüm ürünleri deneyerek yazıyorsunuz... itiraf etmeliyim ki ben makyajdan çok anlamıyorum. Tüm makyajım chanel rimel ve chanel ruj ikilisinden oluşmakta... düğünlere giderken bunlara bir de krylon göz kalemi ekleniyor sadece o kadar :) ama meraklandım şimdi..okuya okuya muhteşem makyaja ulaşabilirim belki kendimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmenize ve yorumunuza çok sevindim, denemeden bir ürünü anlatmayı çok doğru bulmuyorum. Aslında bundan kısa bir zaman öncesine kadar benim de makyajla çok alakam yoktu, sonra makyaj dediğimiz olayın fizik ve matematikten gölge oyunları renkler uyum vb. şeylerden oluştuğunu keşfettim. Devamında blog videolar ve özellikle bazı makyaj uygulayıcılarının taktikleriyle öğrenip geliştirdim. Umarım sizin için de faydalı olur, sormak istediğiniz öğrenmek istediğiniz bir şey olursa ben yardımcı olmak isterim. Teşekkürler.

      Sil