28 Kasım 2014 Cuma

Benefit Big Easy BB Cream

Merhaba,

Önceki yazımda favori bb kremimin Guerlain Lingerie de Peau BB Beauty Booster Cream olduğunu zaten anlatmıştım. Ancak, gerek yoğun yapısı gerekse bazen cildim için fazla geldiğini hissettiğim için bir alternatif aradım. Maalsef  Benefit Big Easy BB Cream bu alternatifi tam olarak sağlamasa da yaz ayları ve "no make up make up" günleri için ideal. Ürünün incelemesine geçersek:

1. Ambalaj:

Benefit gene cicili bicili olmasa da şık bir ambalajlamayı tercih etmiş. Tüp şeklinde bir ambalajı var. Pompa sistemi olmadığı için aslında elinize fazla ürünü dalgınlıkla alma ihtimaliniz de var. Bu yüzden ürünü elinize alırken fazla almamaya dikkat etmek gerekiyor.

2. Yapısı:


Kapatıcılık özelliği olmayan sadece hafif renklendirici özelliği olan çok çok hafif  ve akışkan bir ürün. SPF 35 ile de UVA'ya karşı koruma sağlıyor. Aslında kendi sitelerinden görebildiğim kadarıyla 8 renk skalasına sahip olmakla birlikte, Türkiye'de sadece 4 rengi mevcut. dolayısıyla, herkese yine hitap etmiyor. Benim elimdeki ürün 02 light. tenim açık olmasına rağmen 02 ürününe sahip olduğuma göre, ten rengi daha koyu olanlar için kullanması sorun olabilir.


3. Yararları:

Öncelikle belirtmeliyim ki bu ürün kuru ciltlerden çok karma ve yağlı ciltlere hitap ediyor. Dolayısıyla, cilt tipiniz yağlı ya da karma ise bu ürün size uygun! Parlama yapmıyor, genel yağlı ciltlerin yaşadığı bu roblemelerin önüne geçiyor. Güneşin zararlı etkilerine karlı koruma içermesi de ürünün artı özelliklerinden biri. İçeriğindeki doğal maddelerin etkisiyle nemlendirici ve biraz da cildi rahatlatan bir yapısı var. Kullanımı ve akışkanlığı da çok büyük önemde. Bitirişinde yüzünüzle birleşiyor ve doğal bir canlılık veriyor, dolayısıyla günlük "no make up make up" için gerçekten çok uygun. Bunun yanısıra çok hafif, özellikle bahar ve yaz aylarında çok daha rahat kullanılabilir.



4. Eleştiriler:

Kapatıcılık özelliği arıyorsanız bu ürün size hitap etmiyor. Ayrıca cilt tipiniz kuru ise bu ürün cildinizi pul pul gösterebiliyor nemlendiriciyle sonrasında rahatlatmanız gerekiyor. Kalıcı değil diyemiyorum ama kalıcılığı da çok harika değil 5 üzerinden 3 verilebilecek bir performansı var bu konuda. Her cilt rengine ve tonuna uygun değil, keza her rengini Türkiye'de de bulmıyorsunuz.

5. Kullanımı:
Elimin dış tarafına göz kararıyla ama az olacak kadar bir bezelye tanesi boyutunda alıyorum. Real Techniques Stippling Brush ile uyguluyor ve sonrasında doğallaştırması adına  temiz Real Techniques Expert Face Brush ile geçiyorum. Sonrasında yok gibi görünen ama renk eşitleyici etkisiyle kusurlarım fark edilmiyor. Özellikle, yoğun bir gün yaşayacaksam akşam dışarı çıkıyorsam, üzerinden bir pudra ile geçiyorum.


6.  Fiyatı:
35 ml için 135 TL civarına Sephora'dan edinebilirsiniz.


7. Uygulanması ve etkisi:
Aşağıdaki videoda uygulanmasını ve etkisini görebilirsiniz.  (1.05'den itibaren)

 
 

 

10 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu süslü şirine blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilginiz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Elbette hemen bakıp inceliyorum :)

      Sil
  2. Canım Merhaba..
    Siteni takibe aldım..Söz sanatı blogunda takibe alınmıyor hata veriyor demişsin ama ben alabildim :) Haber vermek istedim..Bana da beklerim
    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)

      Öncelikle teşekkür ederim, evet takibe alınmasında bir sorun vardı yorumu yazdıktan sonra tekrar denediğimde sorun kalmamış gibi görünüyordu:) Elbette zevkle inceleyeceğim.

      Sil
  3. Merhaba canım, blogunu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. sizi mimledim
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/2014/12/zorla-kendimi-mimletim-cevaplayaym-bari_5.html#more

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ben ürünü dün aldım ama acmadim daha ben kuru cilt liyim t bölge biraz ürünü degismeliyimiyim acaba pul pul yaparım korktum bayan saçı aslan yapmaz dedi

    YanıtlaSil