19 Kasım 2014 Çarşamba

Benefit Fake up Kapatıcı

Merhaba,

Bugün size 4-5 aydır kullandığım ve bu sebeple çok rahat değerlendirmesini yapabileceğim bir ürünü incelemek istiyorum. Benefit'in çift etkili olarak çıkardığı  kapatıcısı. Aydınlatıcı ve nemlendirici özelliği bir harika olan ama kapatıcılıkta benim için sınıfta kalan bu ürünün incelemesine geçersek:

1. Ambalaj:

Öncelikle Benefit'in bir ürünü olması, ambalajı hakkında az çok fikir veriyordur. Gümüş metalik ve pembe bir ambalajla karşımıza çıkıyor. Ruj formunda ve stick bir yapıya sahip. Bu hem kolay kullanılmasını hem çantada rahat taşınmasını ve hem de kullanmak istediğiniz  oranda kullanabilmenizi sağlıyor. 
 

2. Yapısı:

Ürünün en önemli özelliklerinden biri yapısı. Öncelikle  stick şeklinde ve kaygan bir yapıya sahip. İkili bir yapısı var; nemlendiren dış kısmı ve kapatıcılık özelliği gösteren iç kısmı. Light Medium ve Dark olmak üzere 3 şekilde üretiliyor ve ten renginize göre uygun olanı seçebiliyorsunuz. Ayrıca içerisinde E vitamini olduğunu da belirtmek gerekir.



3. Yararları:

Öncelikle aydınlatıcı özelliğini çok sevdim. bendeki açık ten rengine göre olan light ürünü ve cildime neredeyse tam bir uyum sağladığını söyleyebilirim. Özellikle nemlendirici özelliği sayesinde kuru olan göz çevreme ayrıca krem uygulamama da gerek kalmadı. Her ne kadar mutlaka krem de kullanın yorumlarını görmüş olsam da zaten nemlendirici özelliği bu kadar güçlü olan bir ürünün altına bir krem kullanmayı cildim için doğru bulmuyorum. Ayrıca içerisindeki vitaminlerle onarıcı etkisi olduğunu da belirtmeliyim.

4. Eleştiriler:

Genetik olarak göz altı morluklarım var. Özellikle yoğun bir tempoda çalıştığım için o morluklar benim ayrılmaz bir parçam haline geldiler. Dolayısıyla bu ürünün kapatıcılığı benim için yeterli değildi. Gözlemlediğim kadarıyla zaten kapatıcılık oranı da çok düşük.  Bununla birlikte uzun süreli bir performansa sahip olmadığını düşünüyorum. Kalıcılığından da çok memnun olmadığımı belirtmem gerekiyor. Daha doğrusu Benefit'in diğer ürünlerindeki "sürdüm çıktım akşam hala olduğu gibi duruyordu" performansına sahip olmadığını söyleyebilirim. Fiyatını kapatıcılık özelliğine sahip olmadığı için fazla bulsam da aynı zamanda nemlendirici ve aydınlatıcı özelliğiyle dengeleyebildiğini de düşünmüyor değilim.

5. Kullanımı:

Öncelikle kapatıcı etkisi düşük olduğu için ben aydınlatıcı ve nemlendirici niyetine kullanıyorum. Özellikle haftasonları spor bir görünüm verdiği için üzerine ek bir kapatıcı sürmüyorum. Ancak haftaiçi normal kapatıcımı da uyguluyorum.  Benefit ise yandaki şekilde gösterildiği gibi uygulanmasını öneriyor.

6.  Fiyatı:

Sephora'da  net 3.5 g ürün için 75 TL'ye sahip olabilirsiniz.

7. Uygulanması ve Etkisi:

Aşağıdaki videoda hem gözaltına hem de cilde uygulanmasını ve etkisini görebilirsiniz.

 

1 yorum: