3 Kasım 2014 Pazartesi

Primer/Baz Incelemeleri vol. 6 - Benefit Stay Don’t Stray Primer

Merhaba,

Fondöten primerleriyle ilgili deneyimlerimi paylaştıktan sonra kullanmış olduğum 3 far bazını da anlatıp bu dosyayı kapatmak ve diğer ürünlerimin incelemelerine geçmek istiyorum. Bugün anlatacağım baz, sıkı bir takipçisi olduğum halde beni bu ürünüyle tam olarak da tatmin etmeyen Benefit Stay Don’t Stray Primer. Diğer bloglarda gördüğüm kadarıyla herkes pek bir menun fakat ben istediğim sonucu bir türlü alamadım. Ürünün incelemesine geçiyorum:

1. Ambalaj:

Bu ürüne Benefit'in Primping with the Stars kutusunda (soldaki ve aşağıdaki) sahip olduğum için  orijinal boyut (yukarıdaki)  hakkında yorum yapmayı doğru bulmuyorum. Ancak bu kutuda yer alan Benefit Stay Don’t Stray Primer küçük bir şişede aplikatörüyle geliyor. aplikatörü çok işlevsel; uygulanmasında büyük kolaylık kalıyor. Dengesiz bir şekilde kullanmanıza yol açmıyor. Şişesini ve aplikatörünü çok sevdim. Orijinaliyle bir fark yoktur diyorsanız fotoğraflara bakabilirsiniz.
 

2. Yapısı:

Kesinlikle renksiz değil, zaten bu sayede gözaltlarına da uyguladığınız zaman çok az da olsa bir kapatıcılık sağlıyor. Ayrıca zorunlu durumlarda çok koyu bir ten rengine sahip değilseniz kapatıcı olarak da kullanabiliyorsunuz. Sonuç olarak her cilt tonu için uygun sayılabilecek hafif bir renk veriyor. Ürünün çok hafif oduğunu söyleyemeyeceğim. Benefit'in fondöten primeri the POREfessional ile bıraktığı hissin yanına bile yaklaşamadığını belirtmem lazım.

3. Yararları:

Stay Don’t Stray Primer, far bölgesi için kullandığınızda farınızın; gözaltları için kullandığınızda gözaltı kapatıcınızın daha uzun süre dayanmasını sağlıyor. Paraben içermiyor ve ten renginiz çok koyu tonda değilse kapatıcılık özelliğinden de faydalanabiliyorsunuz. Ayrıca, verdiği hafif renk ile sürmeli diye bildiğimiz ve rengi tene göre biraz daha koyu olan kısmı da dengeliyor. Renklerini eşitliyor. Değişik vitaminlerle anti-aging özelliğini de sağlıyor.

4. Eleştiriler:

Benefit kullanmaktan çok zevk alsam da bu ürünü tekrar kullanmayı çok düşüneceğimi sanmıyorum. İlk olarak göz bölgemi (uyguldığım kısmı) kuruttu. Ciddi anlamda kuruluk yaptı ve bu kuru yapı başkaları tarafından da fark edilecek kadar belirgin. Ayrıca, şöyle ki, evet ürünün yararlarından biri far süresini uzatmak! Ancak iddia ettiği kadar çok uzatmadığını belirtmem gerekir. Ayrıca ürün kullanım esnasında ve gün içerisinde göz bölgesindeki o çizgiler ve kırışıklıklara giriyor ve o bölgeyi fara hazır hale getirmiyor. Bir süre sonra far bulamaç haline geliyor ve dağılıyor.

5. Kullanımı:

Aplikatörlü bir ürün olduğu için aplkatör ile aldığımız ürünü gözaltı bölgemizden başlayarak göz kapaklarına doğru yuvarlak oluşturacak şekilde küçük noktalar halinde uyguluyoruz. Sonrasında ben göz bölgesi için ellerimle uygulamayı tercih ediyorum. pürünü parmaklarımı kullanarak vuruş darbeleriyle uyguluyorum. Üzerinden the Balm'ın Sexy Mama transparan pudrasını uygulyorum. genelde bu gözaltları için yaptığım genel bir uygulama Benefit için özel değil ama kalıcılığını bir nebze artırdığıma da inanıyorum.
 

6. Fiyat:

Ben Primping with the Stars kutusunda sahip olduğum için tüm ürünlerle birlikte 100 TL civarındaydı ancak orijinal ürün bildiğim kadarıyla 10.0 ml için 90 TL civarındaydı.

7. Uygulanması ve Etkisi:
Uygulamasına ilişkin teyzeleri kullanan bir video paylaşacağım sizinle ama çok net biçimde uygulanma şeklini görebilirsiniz. Ayrıca reklamını ve yağlamasını yaptıkları ilk kısımları isterseniz sarabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder