6 Kasım 2014 Perşembe

Primer/Baz Incelemeleri vol. 7 - The Balm Put a Lid on It Primer

Merhaba,

Bu aralar gerek fiyatıyla gerek performansıyla benim için çok önemli bir yeri olan far bazını sizinle paylaşmak ve incelemek istiyorum. The Balm markasının Put a Lid on It far primeri! The Balm'ın fondöten/yüz primerini çok çok beğenmediğimi ama fiyat performans açısından değerlendirilirse ne çok iyi ne de çok kötü bulduğumu incelememde belirtmiştim (The Balm Time Balm Primer incelemesi için tıklayabilirsiniz). Fakat göz primerinden oldukça memnunum. incelemesine geçersek;

1. Ambalaj:

The Balm ürünlerinin komikli eğlenceli hoş sohbet ambalajlarını biliyoruz. Bu ürün içinde bu şekilde bir ambalajlamaya gitmeleri beni mutlu etti. Ürün bir tüp içinde karşımıza çıkıyor. Bu tüp o kadar rahat ve kullanışlı ki, üründen bir anda çok fazla miktarda almanızı engelliyor. Bu açıdan da memnun kaldım.

2. Yapısı:

Renksiz ve silikonumsu bir yapısı var. Bu sayede yumuşak bir hisse sahip oluyorsunuz. Ürünü uyguladığınız zaman ıslak ve kaygan bir his uyandırıyor. Ancak paniklemeyin maksimum 1 dk. içinde o ıslaklık hissi gidiyor ve yumuşak dokusu sizinle birlikte kalıyor. Yaşattığı bu kadifemsi his biraz bana Benefit'in The POREfessional ürününün yaşattığı hissi hatırlattı. Ayrıca çok hafif olup ağırlık yapmadığını da söylemek gerekir.

3. Yararları:

Öncelikle bu far bazını değerlendirirken göz bölgemin yağlı olmadığını, normal hatta zaman zaman kuru bir yapıda olduğunu söyleyerek başlamam daha doğru olacak. Çünkü her cilt için farklı etkiler ortaya çıkacaktır. Göz bölgemi ok rahatlattığını ve çok hafif bir yapısı olduğunu söyleyebilirim. Kullandığım farlar ve göz ürünlerinin kalıcılık süresini de gerçekten uzattı (18 saati gördüm ve bozulmamıştı). Ayrıca far pigmentasyonunu, yoğunluğunu  artırdı ve canlı görünmelerini sağladı. göz makyajımı kusursuz bir şekilde uygulamamda yardımcı oldu. Ayrıca fiyat kalite performansının çok iyi olduğunu, ödediğiniz ücrete sonuna kadar değdiğini de belirtmek isterim.

4. Eleştiriler:

The Benefit stay don't stray ürününün en beğendiğim özelliği olan renk düzenleyici etkisine bu ürün sahip değil. Göz bölgenizde renk eşitsizliği sorununuz mevcutsa başka bir ürünle desteklemenizi öneririm ya da mat ten renginize uygun bir farı da o bölgelere uygulayabilirsiniz. Ayrıca yağlı bir göz yapısına sahip arkadaşlarımın bazıları (azınlık olsalar bile bahsetmem gerektiğini düşünüyorum) bazdan tam verim alamadıklarını, kalıcılığı uzattığını ama benim deneyimlediğim kadar uzun süreli olmadığını belirttiler. Ayrıca içeriğinde yer alan kimyasallar da benim içim önemli bir eleştiri sebebi.

5. Kullanımı:

Küçücük bir miktar bile her iki gözünüz için yeterli oluyor. O yüzden mümkün olduğu kadar az bir ürünü alarak göz bölgenize (farınızı uyguladığınız göz ile kaş arasındaki bölüme) ürünü sürüyorsunuz. Ben elimle sürüyorum, işaret parmağıma aldığım çok az miktarda ürünü öncelikle göz  bölgeme yedirerek uyguluyorum. Islak ve kaygan bir yapı bırakacağı için üzerine bir başka ürünü uygulamadan önce 1 dakika kadar beklemeniz gerekiyor. Sonrasında farınızı kaleminizi uygulayabilirsiniz. Ayrıca renk eşitsizliğinden de şikayetiniz varsa ürünü uyguladıktan sonra renk eşitsizliğini gideren diğer ürünlerden ya da teninize uygun bir renkteki mat fardan yararlanabilirsiniz.

6. Fiyat:

Gratislerden 30-40 TL arası bir fiyatla sahip olabilirsiniz. Diğer eşdeğer ürünlre göre fiyatının uygun olduğuna inanıyorum. Her kaliteli ürünün pçok pahalı olmayadığını gösteren bir fiyat politikası var The Balm markasının.


7. Uygulanması ve Etkisi:

Uygulanması ve etkisi için aşağıdaki ve yukarıdaki videodan fikir alabilirsiniz. Videoların biri benim çok beğendiğim ancak gerek ürün temini açısından gerek fiyat açısından daha zor edinilebilen Urban Decay Primer ile karşılaştırmasını yapıyor. Bir sonraki yazım Urban Decay ile ilgili olacağını da bu video vesilesiyle söylemiş olayım.



2 yorum:

  1. Ne kadar güzel detaylı olarak anlatmışsınız. Blogunuz hayırlı olsun bu arada. Ben de sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Elbette hemen inceleyeceğim.

      Sil