22 Aralık 2014 Pazartesi

Benefit - They're Real Mascara

Merhaba / Hi,

Bugün uzun süre kullandığım, ilk zamanlarda çok beğendiğim ancak zaman geçtikçe kusurlarını ve kirpiklerime verdiği zararı fark ettiğim bir ürünü tanıtmak istiyorum: Benefit - They're Real Mascara. Ürünü incelemeye geçecek olursak:
 
Today i am going to introduce  Benefit - They're Real Mascara!  I have been using the product  very long time and  at first  I absolutely loved it and now i don't like it because It hurts my eyelashes etc.

Lets review it:
 

1. Ambalaj / Package:

Bu sefer çok cicili bicili bir ambalaja sahip değil, gri bir rimel kutusu içinde geliyor ürün. Ambalajından çok fırça yapısını beğendim. Uzun ve plastik bir fırçaya sahip. Fırçasının şekliyle hem alt hem üst kirpiklere kolayca uygulanabiliyor. 

The product has been packaged in a regular silver tube. I expected from Benefit to use a different and cute and funny package as their other products' package. Although I find the package is boring, I like the wand. It has a long and plastic wand and it helps to apply the mascara both in your  upper and lower lashes.

2. Yapısı / Texture:
.
Yapısı çoğu maskara ile aynı yoğunluğa ve jel sıvılığına sahip. Ancak, fırça yapısı sebebiyle sanırım bir anda çok fazla ürün almıyorsunuz. Böylece fazla ürünü kirpiklere bir anda sürmekten ötürü oluşan o topaklanma söz konusu değil. Siyah rengini beğeniyorum, özellikle tek kat sürüldüğünde daha doğal görünecek bir siyahlığı var. Ancak çok çabuk kuruduğunu belirtmem gerekiyor. Bu konuda dayanıklı bir yapısı yok.

It has a same texture as evey other mascara have but maybe it is more wet than others. Because of the wand type, you can't take a lot product which is a good news.  So applying the product doesn't make it clump. I love the black color they used in the mascara. If you apply it one coat, your lashes look natural with such color. I need to say that it dries very quickly.
 
3. Yararları / Pros:
 
Gerçekten uzun gösteriyor ve fırçasıyla ayırıyor. Özellikle kendinden kıvrık ve uzun kirpikleriniz varsa bu ürün sizin için uygun diyebilirim. Ayrıca 8 kat sürülebiliyor, ben doğal görünüşü sevdiğim için maksimum 2 kat uyguladım sanırım. Fırça yapısı plastik ve uzun. bu şekilde hem alt hem üst kirpkilerinize çok fazla mağdur olmadan uyulayabiliyorsunuz. Dik olarak da kullanabilirsiniz bazı noktalarda. Ayrıca kalıcılığı çok çok çok iyi. Şimdiye kadar denediğim en kalıcı rimel maskara olabilir ki bu benim için bir noktada olumsuz bir sonuç doğurdu.
 
It really helps yoour lashes look more longer and well separeted (thanks to the wand). If you have a long and natural curl lashes i recommend it. Benefit claims that you can apply this product 8 coat to your lashes, I never try to apply it one layer  (max 2) is enough for me.  It has a long and plastic wand and it helps to apply the mascara both in your  upper and lower lashes. Because of the wand type, you can't take a lot product which is a good news.  So applying the product doesn't make it clump.  The persistance of the product is great (which I actually don't like).

4. Eleştiriler / Cons:
 
Öncelikle kesinlikle dolgunluk vermiyor. Üründen beklentiniz buysa bu ürün sizi tatmin etmeyecektir. Maalesef ki kirpiklerim düz ve bu ürün benim için çok da uygun değildi. Ayrıca çok çabuk kuruduğu için kullanımı zor oluyor. Kalıcılık konusunda çok üzgünüm, tamam çok kalıcı mükemmel ama ben neredeyse en iyi göz temizleyicilerimle bu ürünü çıkartamıyorsam bir sorun vardır. Gözlerimi çok tahriş etti bu sebeple ki zaten çıkmış gibi yapıyor baktığınızda hala çıkmadığını görüyorsunuz. Kirpiklerimi zedeledi ve hasar verdi. Ayrıca bir şekilde belli noktalarda  toplanma yapıyor ki bu benim için sıkıntıydı. Bununla birlikte bazıları için gerçekten olumlu sayılabilse de benim için olumsuz olan takma kirpik etkisiydi. Gerçekten çok yapay duruyor. takma kipik etkisinden öte gerçekten ben takmayım diye bağırıyor.
 
It doesn't curls and volumises my lashes as they promise. I have a straight lashes and it doesn't solve my problem. It  quite quickly dries out too. I cannot clean it from my lashes. it is an important problem for me, we all like if a product has a great persistancy but you can't remove or clean or etc such product from your lashes. I use really good and effective eye make up removers but still i can't clean it. And ıt hurts and damages my lashes. It doesn't look like natural! I know we  want really long curly etc. lashes but after the application ypur lashes look fake lashes. I like to have a natural look so i don't like the fake lashes look.

5. Kullanımı / Usage:
 
Kirpik kıvırıcı aletinizi bir 5 - 10 saniye kadar saç kurutma makinesinin altında tutun. sonra aşağıya doğru bakarken etinizi sıkıştırmamaya çalışarak kirpiklerinizi sıkıştırın yukarı doğru 3 kere açıp ve hafif de zigzag çiziyormuş gibi açıp kapatın. Diğer gözünüze de aynı sayıda uygulamaya çzen gösterin. Sonrasında, maskara fırçanızı öncelikle kirpiğinizn üst tarfından uygulayın. Burada da önce diplerden başlayarak sürün, sonrasında iç kirpik diplerinden zigzag şeklinde uygulayın.

First you need to heat eyelash curler for 5-10 seconds with your blowdryer. Place your upper lashes in its place (mouth). Plece the curler closer to the eyes but becareful don't place your eyelid or skin in it. hold the curler clossed and wait for 5 seconds. open and hold it and wait 5 seconds for three times  for your each eyelashes. Please do it equal times for your each eye.  After that, I prefer to put the wand firstly to upside of my lashes. I put it on the upside of my lashes and start to brush at the base of your lashes you need to apply one coat to upside lashes, after that put the brush downside of your upper lashes and start to brush at the base/root of your lashes and slowly wiggle the brush upwards and outwards.
 
6. Fiyatı / Price:
 
 8.5 gr olan ürünü Sephoralardan 90 TL civarına edinebilirsiniz.

TL 90 for 8.5 gr product. You can buy it from Sephora.
 
7. Uygulaması ve etkisi / Applcation and Effect:
 
Aşağıdaki videoda etkisini ve uygulamasını görebilirsiniz.

You can see the effect of application and application way in the video below.

 

14 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Bu rimeli çok merak ediyorum ben de!! Buarada blogunuzu takibe aldım ben de beklerim :) http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Eğer kendinden kıvrık ve uzun kirpikleriniz varsa pişman olacağınız bir ürün olmadığını söyleyebilirim. Teşekkür ederim, elbette hemen inceliyorum.

      Sil
  3. Canım merhaba
    Blogumdaki ilk çekilişime katılıp bana destek vermek ister misin?

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Selam iadeyi ziyarete geldim. Her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, teşekkür ederim, ben de her zaman beklerim.

      Sil
  5. Merhaba sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. elbette sizin bloğunuza bakacağım hemen.

      Sil
  6. denemek lazım :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız denemek lazım genel olarak başarılı bir ürün ama kirpikleriniz kolay dökülüyorsa dikkat edin - ben yandım siz yanmayın- :) elbette blogunuzu inceleyeceğim şimdi:)

      Sil
  7. Benim de çok merak ettiğim bir üründü çok güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık
    Ben de sizi taze bloguma bekliyorum sevgiler :http://mavipembehuydurbende.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim ,elbette hemen inceleyeceğim blogunuzu.

    YanıtlaSil